Kalendarz »

Publiczne Gimnazjum nr 14 w Łodzi

opiekun: Ewa Kamińska

KRÓTKIE WAKACJE

Jechałem z rodzicami na wakacje. Wyglądałem przez okno, patrzyłem na zmieniające się przed moimi oczami obrazy miejskich zabudowań i nagle przyszła mi do głowy pewna myśl. Zapytałem mamy, czy moglibyśmy po drodze nad morze pojechać do Warszawy. Mama się zgodziła. Bardzo się ucieszyłem, bo byłby to dopiero mój drugi pobyt w Warszawie.

Gdy wjechaliśmy do centrum miasta, od razu poszliśmy na stare miasto. Było tam wiele kościołów. Najbardziej spodobał mi się Zamek Królewski. Był ogromny. Potem podjechaliśmy pod Stadion Narodowy. Było super. Nawet nie zauważyłem, kiedy zrobił się wieczór. Rodzice postanowili, że na noc nie zatrzymamy się w Warszawie,
więc podjechaliśmy do Gdańska. Tata był już bardzo zmęczony. Ja i mam zdrzemnęliśmy się w aucie, a on prowadził.

Gdy dotarliśmy na miejsce tata musiał się przespać, ale potem poszliśmy na plażę, zobaczyć piękne morze. Podczas naszego pobytu zwiedziliśmy okolicę. Rodzice opalali
się na plaży. Kupiliśmy pamiątki. Było z tym trochę zamieszania, bo się wtedy rozdzieliliśmy, każdy z nas poszedł w inną stronę i był problem, ponieważ się zgubiłem. Ale wszystko dobrze się skończyło, znalazłem mamę, która też mnie szukała.

Nad morzem byliśmy tylko dwa dni, bo to był tylko weekend. Następnego dnia rodzice musieli iść do pracy. Byłem z jednej strony zadowolony, a z drugiej zawiedziony.
Ten wyjazd był udany, ale zdecydowanie za krótki!

Oddaj swój głos:
(7)

Konkursy » Polska

(58)
15 października 2015 - 6 grudnia 2016

Szanowni Laureaci, szanowni Państwo, poniżej do pobrania dyplomy i podziękowania   nagrody dla Laureatów zostana...
(128)

Protokół Jury „Polskie bajanie”, czyli II edycja międzynarodowego konkursu „Bajka i legenda świata w życie...
(53)
15 października 2015 - 6 grudnia 2016

Polska województwo pomorskie/ powiat słupski/ gmina Słupsk Lubuczewo   kategoria wiekowa dorosły Dom Pomocy...